صرافی‌های معتبر بین المللی ارز دیجیتال
  • افروز یعقوبی
  • 1400-09-28

صرافی‌های معتبر بین المللی ارز دیجیتال

همانطور که می‌دانید ارز‌های دیجیتالی طی چند سال اخیر رونق و محبوبیت بسیاری در ایران پیدا کرده‌اند. بدهی است که افراد زیادی در نتیجه اقدام به ساخت  صرافی‌های ارزهای دیجیتالی کرده‌اند. صرافی‌های ارزهای دیجیتالی به شما این امکان را می‌دهد که ارز دیجیتالی خود را با دیگر دارایی‌ها خرید و فروش و معامله کنید. سوالی که پیش می‌اید این است که آیا تمام صرافی های موجود معتبر و قابل اعتماد هستند؟ مسلما جواب خیر است. در ادامه مقاله ما به شما چند تا از صرافی‌های معتبر بین المللی ارز های دیجیتال را پیشنهاد می‌کنیم.

صرافی ارز دیجیتال Binance

بایننس یکی از صرافی های معتبر بین المللی ارزهای دیجیتال است که از سال 2017 شروع به کار کرده است. می‌توان گفت در حال حاضر بزرگترین صرافی ارز دیجیتال است و برای کاربران و معاله کنندگان در سر تا سر دنیا امکان معامله و خرید آنی ارز های دیجیتال  را فراهم کرده است. باینس بین معامله گران ایرانی هم محبوبیت زیادی دارد و تعداد زیادی از  معامله گران ایرانی در آن فعالیت می‌کنند. این صرافی در نتیجه حجم زیادی از معمالاتی که داشته و نداشتن سابقه بد در آن و مورد اعتماد بودن توانسته اعتبار خود را بین دیگر صرافی‌ها حفظ کند.

صرافی ارز دیجیتال Bitfinex

بیتفینکس یکی دیگر از صرافی ‌های معتبر بین المللی اررزهای دیجیتال است که از سال 2012 شروع  به کار کرده است و می‌توان آن را از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال  شناخت. این صرافی با اینکه شناخته شده است و کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند متاسفانه از لحاظ امنیتی گاهی اوقات با مشکل روبرو می‌شود و با بانک مشخصی همکاری نمی‌کند و هنوز مشخص نیست چه کسی بیتفینکس را کنترل می کند. با این حال یک صرافی برجسته است و برای ارزهای دیجیتال و ارزهای رمز پایه مورد استفاده قرار می گیرد.

 صرافی ارز دیجیتال Coinbase

کوینبیس  قابلیت‌های خوبی نسبت به بقیه صرافی های ارز های دیجیتال دارد. کاربران ایرانی صرافی کوینبیس می توانند بدون احزار هویت به معامله و ترید انواع ارز‌های دیجیتال بپردازند. نکته مثبت کوینبیس نسبت به ما بقی صافی ها این است که بر خلاف خیلی از صرافی های ارز دیجیتال در ایران می تواند از انوع  متنوع ارز های دیجیتالی پشتیبنی کند و به ارز های دیجیتالی محدودی خاتمه نمیابد.

صرافی ارز دیجیتال Coinex

کوینکس یکی دیگر از صرافی‌های معتبر ارز های دیجیتال است که مجموعه گسترده ای از خرید و فروش ارز های دیجیتال دارد. علاوه بر آن در کوینکس خرید و فروش اوراق فیوچرز برای رمز ارز هایی همچون بیت کوین و اتریوم وجود دارد. کوینکس توانسته است تحریم ها را دور بزند و خدماتی خوبی را به تریدر ها و کابران ارزهای دیجیتالی ارائه کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی از آخرین رویدادها و تخفیف ها باخبر شوید