آموزش trust wallet
  • افروز یعقوبی
  • 1400-09-27

آموزش trust wallet

کیف پول trust wallet یک برنامه کیف پول موبایل است که امکان ارسال، دریافت و ذخیره ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کند. این کیف پول با ظاهری ساده دارد و تنظیم و استفاده از آن بسیار آسان است. این ولت یک کیف پول ارز دیجیتال غیرمتمرکز است، به همین علت برای ایجاد آن نیازی به وارد کردن ایمیل و شناسه کاربری ندارید. تراست ولت گزینه خیلی خوبی برای تازه کارا و کاربرانی است که نمی‌خواهند از برنامه‌هایی با ظاهر و رابط کاربری پیچیده استفاده کنند. با آموزش trust wallet و نحوه استفاده از آن در این مقاله با ما همراه باشید.

آموزش trust wallet و نحوه ساخت آن

  • گام اول

در ابتدا باید برنامه تراست ولت را از یک منبع مطمئن دانلود کنید.باید اطمینان حاصل کنید که برنامه را از منبع معتبر و ارائه دهندگان اصلی برنامه اپ استور و گوگل پلی دانلود کرده‌اید و یا می‌توانید به صورت مستقیم از سایت trust wallet دانلود کنید.

  • گام دوم

پس از اینکه ولت خود را دانلود کردید روی گزینه create a new wallet بزنید. گزینه I already have a wallet (من قبلاً یک کیف پول داشتم) برای کاربرانی که از قبل وارد برنامه Trust Wallet شده‌اند و حساب کاربری دارند، موجود است. این کاربران در صورتی که بخواهند وارد حساب قدیمی خود شوند، می­‌توانند از این گزینه استفاده کنند.

  • گام سوم

در این مرحله روی گزینه Continue بزنید تراست ولت از شما می‌خواهد که سیاست‌های حریم خصوصی و اصطلاحات این سرویس را بخوانید. 

  • گام چهارم

12 کلمه‌ای که نشان داده می‌شود را حتما یادداشت کنید زیرا در زمان بازیابی کیف پول به ان نیاز پیدا می‌کنید و سپس گزینه Continue را بزنید.

  • گام پنجم

در این مرحله، برای تایید کیف پول، برنامه از شما می‌خواهد که 12 کلمه مرحله قبل را به ترتیبی که به شما نمایش داده شد وارد کنید و سپس گزینه Continue را بزنید.

  • گام ششم

سپس تصویر your wallet was successfully created نمایش داده می‌شود. با نمایش این صفحه اطمینان حاصل می‌شود که کیف پول شما ساخته شده است. برای دسترسی به کیف پول خود روی کلمه done کلیک کنید یا از طریق علامت ضربدر پنجره را ببندید.

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی از آخرین رویدادها و تخفیف ها باخبر شوید