ساخت توکن ترون
  • افروز یعقوبی
  • 1400-09-30

ساخت توکن ترون

مطمئنا تا به الان همه شما اطلاعتی راجب ارز های دیجیتالی کسب کردید می دانید چه تاثیراتی بر زندگی ما می‌گذارد و مزایا و معایب آن آشنا شده‌اید.  ارز های دیجیتال چندین سال است که وارد این بازار شده‌اند و طی این مدت ارز های دیجیتالی کسیری تولید شده‌اند. ولی همه آن‌ها پایدار نبوده‌اند و در رقابت با مابقی ارزهای دیجیتالی شکست خورده‌اند. ترون یکی از ارز های دیجیتالی مورد اعتماد است که طی این مدت توانسته است محبوبیت زیادی در بین کاربران این عرصه پیدا کند. در ادامه مقاله ما به شما روش ساخت توکن ترون را آموزش می دهیم.

ساخت توکن ترون

  1. ابتدا وارد سایت ترون شوید و ولت آن را دانلود کنید.همچنین می تواند در گوگل کروم tronlink را دانلود کنید.
  2. در ترون ولت خود حداقل 10 توکن trx داشته باشید و سپس برای ساخت توکن یک حساب کاربری ایجاد کنید.کد مربوط به قرارداد ترون را به یاد داشته باشید.
  3. سپس فایل sol را با هر نام دلخواهی که می خواهید ویرایش کنید ولی پسوند sol را حتما در اخر استفاده کنید. نام کد های token name, total supply, token symbol, decimal را ویرایش کنید.
  4. قرارداد هوشمندتان را به ولت خود وصل کنید. و روی گزینه upload contrac file کلیک کنید. سپس قرارداد را compile کنید و چک کنید کامپایلر نسخه  جدید باشد.
  5. بر روی گزینه  deploy کلیک کنید و در نظر داشته باشید که باید  قرار داد token را انتخاب کنید. سپس  confirm را انتخاب کنید و در صفحه جدیدی که برای شما باز می‌شود روی گزینه accept کلیک کنید و آدرس قرار داد موفقیت آمیز را در جایی یاد داشت کنید.
  6. ترون‌های ساخته شده را به کیف پول tronlink خود وارد کنید و از طریق asset management آدرس قرارداد را که یادداشت کرده‌اید را در  add token box وارد کنید. سپس صفحه جدیدی باز می‌شود روی دکمه کشویی بالا صفحه کلیک کنید و توکن را با ولت ترون لینک اضافه کنید.
  7. قرار داد هوشمند ترون را در TRONACAN تایید کنید. موارد و اطلاعات خواسته شده که شامل .شامل آدرس قرار داد، نام قرارداد،لایسنس،تعداد دفعات اجرا، تاریخ بهینه سازی و نسخه کامپایلر است را به طور کامل وارد کنید.
  8. روی UPLOAD CONTRACT FILE کلیک کرده و تیک IAM NOT ROBOT را فعال کنید و روی گزینه تایید کلیک کنید تا فایل مورد نظر انتشار یابد.
  9. با استفاده از TRONACAN نوع توکن خود را انتخاب و آن را ثبت کنید. سپس TRC20 و تایید را انتخاب کنید و موارد خواسته شده را تکمیل کنید.
  10. بعد از پر کردن موارد خواسته شده گزینه NEXT را انتخاب کنید و اطلاعات را تایید و گزینه SUBMIT را انتخاب کنید.
  11. صفحه جدید برای شما باز می‌شود باید صدور توکن را تایید کنید تا ترون لینک برای شما پیام امضا را در خواست کند.
  12. در خواست را قبول کرده و امضا کنید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی از آخرین رویدادها و تخفیف ها باخبر شوید