ارز دیجیتال ترون
  • افروز یعقوبی
  • 1400-08-25

ارز دیجیتال ترون

ارز دیجیتال ترون امروزه به یکی از جذاب‌ترین ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. ترون توسط یک موسسه سنگاپوری به نام بنیاد ترون ساخته شده است و مدیرعامل آن جاستین سان می‌باشد. تیم ترون ادعا دارد که  این شبکه بسیار مقیاس‌پذیر و دارای توان اجرایی بالا می‌باشد و همچنین قادر است تا طیف وسیعی از برنامه‌های غیرمتمرکز را پشتیبانی کند.

ترون همانند اتریوم به توسعه دهندگان دپ امکان ساخت و به‌کارگیری پروتکل‌های پیچیده را ازطریق قراردادهای هوشمند روی بلاک چین را می‌دهد. ترون قدرت پردازش 2000 تراکنش در ثانیه را دارد و همچنین کارمزد آن صفر است.

ارز دیجیتال ترون با نام TRX ارز داخلی بلاک چین ترون است. بلاک چین ترون یک پلتفرم غیرمتمرکز است و هدف آن به وجود آوردن یک شبکه جهانی برای اشتراک‌گذاری مطالب رایگان در زمینه سرگرمی است اما ترون محدود به دنیای سرگرمی نیست بلکه محتواهای رسانه‌ای و بالاتر از آن همه انواع محتوا را پوشش می‌دهد. در واقع ترون تولید محتوا را در اینترنت فعلی گرفته است.

ارز دیجیتال ترون (TRX)

ارز دیجیتال ترون مانند دیگر ارزها قابل استخراج کردن نیست  و تایید تراکنش‌ها از طریق الگوریتم اثبات سهام نمایندگی شده انجام می‌شود. تعداد کل توکن‌های ترون ۱۰۰ میلیارد واحد بوده است. کارمزد تراکنش‌های ترون صفر است، این امر شبکه را قادر می‌سازد تا از ۲۰۰۰ تراکنش بدون کارمزد در هر ثانیه پشتیبانی کند.

ماینینگ ترون

ارز دیجیتال ترون TRX قابل استخراج نیست و توکن‌های آن به‌ وسیله‌ی استیک توکن‌های موجود برای کمک به تایید تراکنش‌ها به‌ دست می‌آید. استیک‌کننده‌ها با تایید تراکنش‌ها یا ایجاد توکن کارمزد دریافت می‌کنند.

انواع نود در شبکه ترون

  • نودهای شاهد نماینده ارشد (Super Representative Witness) که به اختصار SR می‌گویند.
  • فول‌ نود (Full Node)
  • سالیدیتی نود (Solidity Node)

از کجا ترون بخریم؟

تقریبا از تمام صرافی‌هایی که امکان خرید ارز دیجیتال دارند می‌توان ترون را به صورت مستقیم و یا از طریق خرید تتر خریداری کرد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی از آخرین رویدادها و تخفیف ها باخبر شوید