هوش مصنوعی nvidia
  • افروز یعقوبی
  • 1400-09-28

هوش مصنوعی nvidia

هوش مصنوعی nvidia جزو شرکت هایی است که در عرصه کمرنگ کردن مرز واقعیت و رویا تلاش می کند و توانسته است در این حوضه پیشرفت چشم گیری داشته باشد. به‌طوری که این شرکت توانسته است سیستمی بر مبنای هوش مصنوعی ایجاد کند که در آن می تواند تصویر کاملا جدیدی از افراد گوناگون تشکیل دهد و تغییرات زیادی حتی در ویدیو ها ایجاد کند.

کاربرد هوش مصنوعی nvidia

هوش مصنوعی nvidia  حتی این قابلیت را دارد که بخش های حذف شده و از دست رفته یک تصویر را بازیابی کند. در هوش مصنوعی nvidia اهمیتی ندارد که شما چه مقدار زمان را برای طراحی یک عکس صرف کرده‌اید ممکن است یک دقیقه باشد یا می‌تواند ساعت ها باشد در هر صورت هوش مصنوعی nvidia می تواند همه آن‌ها را به سادگی ویرایش کند. سیستم nvidia  مشکل برنامه‌های امروزی را ندارد و یک قدم جلو تر از آن‌ها است و بعد از ویرایش در nvidia شما به برنامه دیگری برای ترمیم نقاط ضعف آن نیاز ندارید.

شما می توانید عکس هایی از شخصیت های مشهور و محبوب بدهید این برنامه رزولوشن عکس های دریافت شده را بالا می‌برد تا بتواند تصویری واقع بینانه از آن‌ها بسازد. نمی توان گفت این عکس‌ها فاقد خطا و نقص هستند ولی برای فهمیدن مشکلات آن باید بسیار چشم تیز و ریز بین باشید و احتمال اینکه در نگاه اول بتوانید خطا یا نقصی در عکس ها پیدا کنید بسیار کم است.

هوش مصنوعی nvdia حتی می‌تواند زمان ویدیو های دریافت شده را تغییر دهد مثلا روز را به شب یا شب را به روز تغییر دهد و یا حتی شرایط آب و هوایی را دستکاری کند و همه را تحت تاثیر خود قرار دهد.

ابزارهای فناوری در سر تا سر جهان روز به روز در فریب دادن دنیا و شکستن مرز رویا و واقعیت پیشرفت می‌کنند. شاید در ابتدا امری به نظر غیر ممکن بشمار بیاید ولی هوش مصنوعی nvdia توانسته است ثابت کند که هوش مصنوعی تا چقدر می‌تواند مرز رویا و حقیقت را به هم نزدیک کند و این امر را به اثبات برساند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی از آخرین رویدادها و تخفیف ها باخبر شوید