ساخت کیف پول ارز دیجیتال
  • افروز یعقوبی
  • 1400-09-27

ساخت کیف پول ارز دیجیتال

مطمئنا تا به الان درباره‌ی مزایای ارزهای دیجیتالی شنیده‌اید و فهمیده‌اید که چقدر کاربردی هستند. اما برای نگهداری از ارزهای دیجیتالی خریداری شده نیازمند یک کیف پول هستید. چه بسا همه کیف پول‌ها ممکن است امن نباشند. خطر گم شدن و یا به سرقت رسیدن از مهمترین خطراتی هستند که در نگهداری از ارز های دیجیتالی ممکن است برای شما پیش بیاید.

کیف پول‌های مختلفی برای ارزها وجود دارند که هرکدام مزایا و معایبی را با خود به همراه دارند و شما با کسب اطلاعات درباره این کیف پول‌ها می‌توانید معتبرترین کیف پول را برای خود انتخاب کنید. در ادامه ما چند تا از معتبرترین کیف پول‌ها و طریقه ساخت آن‌ها  را به شما آموزش می‌دهیم.

کیف پول ارز دیجیتال Blockchain

بلاک چین یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین کیف پول های ارز دیجیتال است که کاربران زیادی را برای خود جمع کرده است. این کیف پول ارز دیجیتال از بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و استلار پشتیبانی می‌کند و می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. طریقه ساخت کیف پول ارز دیجیتال بلاک چین بسیار ساده است.

  1. ابتدا باید وارد سایت blockchain.com می‌شوید  و بر روی sign up کلیک کنید.
  2. در پنجره جدید که برای شما باز می شود gmail&password معتبری را وارد کنید. سپس روی گزینه creat my wallet کلیک کنید.
  3. برای شما شناسه کیف پول یا همان wallet id ارسال می شود که باید برای ورود به حساب از آن استفاده کنید پس بهتر است آن را در جایی یادداشت کنید تا برای ورود به مشکل بر نخورید.

کیف پول ارز دیجیتال Trustwallet

تراست ولت یکی از معروف ترین و معتبر ترین کیف پول ارز دیجیتالی موبایلی است که نظر افراد زیادی را به سوی خود جلب کرده است.و علاوه بر آسانی و راحتی طریقه استفاده به شما این امکان را می دهد که با ایمنی بالا انواع ارز های دیجیتالی را ذخیره و مبادله کنید. طریقه ساخت کیف پول ارز دیجیتال تراست ولت نسبت به بقیه اندکی دشوار است و ما در مقاله‌ای دیگر به صورت کامل درباره چگونگی ورود و ساخت این کیف پول ارز دیجیتال در سایت trustwallet.com توضیح داده‌ایم.      

کیف پول ارز دیجیتال Freewallet

فری ولت یکی دیگر از کیف پول‌های ارز دیجیتال است که تلاش می‌کند فرایند ذخیره ارز های دیجیتالی شما همچون بیت کوین و اتریوم را هم در گوشی و هم به  بهترین و ساده ترین نحو انجام دهد. این کیف پول ارز دیجیتال در سال 2016 کار خود را شروع کرده است و امروزه جزء محبوب‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتالی شده است. در ادامه طریقه ساخت کیف پول ارز دیجیتال فری ولت را به شما آموزش می‌دهیم.

  1. در مرحله اول وارد سایت freewallet.com بشوید و ولت مورد نظر خود را در گزینه choose wallet برای نصب انتخاب کنید.
  2. زمان راه اندازی کیف پول بر گزینه creat new freewallet کلیک کنید
  3. تنظیم کد pin برای دسترسی به داشبورد 
  4. روی setting کلیک کرده و اعتبار سنجی دو عاملی و بیومتری برای امنیت و پشتیبانی افزوده را تنظیم کنید

کیف پول ارز دیجیتالLedger

کیف پول لجر یک کیف پول سخت افزاری مانند حافظه ذخیره سازی فلش است که از تعداد زیاد و انواع متفاوتی از ارز های دیجیتالی پشتیبانی می‌کند و کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. این کیف پول ارز دیجیتال قابیت اتصال به usb کامپیوتر شمارا دارد در ادامه طریقه ساخت کیف پول ارز دیجیتالی لجر را به شما آموزش می‌دهیم.

  1. ابتدا وارد سایت اصلی ledger.com شوید و رو گزینه Ledger live کلیک کنید و آن را بر روی کامپیوترتان نصب کنید
  2. حال برنامه را باز کنید و بر روی initialize a new ledger divice کلیک کنید
  3. لجر نانو اس را انتخاب کنید و بر گزینه continue کلیک کنید
  4. در قسمت security checklist می‌توانید تایید کنید که لجر شما قانونی است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی از آخرین رویدادها و تخفیف ها باخبر شوید